Näytetään tulokset 1711–1720 / 3400

Ruuvauskärjet, kärkisarjat ja pitimet

RUUVAUSKÄRKI TIMANTTI TORX 25/25 BOSCH

Erikoiskova ruuvauskärki erityiseti iskeviin ruuvinvääntimiin.

Pellit (4.0-12.0mm), paksuseinäiset, massiiviset putket ja profiilit (max. 175mm). Putkenkatkaisulaitteille.

Puu (max. 100mm), levyt: lastulevyt, MDF (6 -60mm), vaneri, muovi (max. 100mm), myös upotussahauksiin.

Puu (max. 190mm), tuore puu, oksat (max. Ø 190mm), polttopuut ( max. Ø 190mm).

Puu, jossa nauloja/metallia, lastulevyt (max. 150mm), metallipellit, putket, alumiiniprofiilit (3-18mm).

Puu, jossa nauloja/metallia, lastulevyt (max. 250mm), lasikuituvahvisteiset muovit/epoksi (max. 60mm).

Pellit (3.0-8.0mm), suuret putket/profiilit ( max.Ø 175mm), joustavat tasosahaukset, nopea sahaus.

Optimaalinen näkyvyys kaikissa työskentelytilanteissa. Sisäänrakennetut LEDit hyvään näkyvyyteen työstettävällä kappaleella. Voimakas 1.100 W:n moottori nopeaan sahauksen edistymiseen. Metallihakaset koneen ripustamiseen työskentelyn keskeytymisen ajaksi. SDS sahanterien vaihto nopeaan ja miellyttävään terien vaihtoon. Kumipinnoitettu vaihteiston runko turvalliseen ja miellyttävään käsiteltävyyteen.

Työkalurasva poravasaroissa käytettäville työkaluille. Pidentää työkalujen ja poraistukan käyttöikää, sekä varmistaa niiden moitteettoman toiminnan.

Luokkansa suurin sahausteho. Jopa 100 kuusipalkin (100 x 100 mm) katkaisua vain yhdellä akkulatauksella. Elektroninen moottorin suojaus (EMP) suojaa moottoria ylikuormittumiselta ja huolehtii pitkästä käyttöiästä. Kevyt käsiteltävyys: yksinkertainen ja nopea sahanterän vaihto uuden SDS-mekanismin ansiosta. Ainutlaatuinen Bosch-Premium -litiumioniteknologia - pitkä käyttöikä ja lyömätön akun teho. Bosch elektroninen kennojen suojaus (ECP): suojaa ylikuormittumiselta, ylikuumenemiselta ja syväpurkautumiselta. 2-portainen nopeudensäätö erilaisiin materiaaleihin. Ergonomisesti muotoiltu kahva (pehmustettuine pintoineen) turvalliseen pitoon ja väsymättömään työskentelyyn. Bosch Hyper Charge: pikalatauksen ansiosta akut on ladattu jo latausajan puolivälin jälkeen 75 %:sesti. Ei muisti-ilmiötä: akku voidaan ladata milloin tahansa riippumatta lataustilasta ilman, että kennot vahingoittuvat.