TALOUSASIANTUNTIJA
Talousasiantuntijan roolissa pääset työskentelemään talous- ja hallintotoiminnoissamme monipuolisten tehtäväkokonaisuuksien parissa yhdessä talouspäällikkömme Kirsin kanssa. Hoidamme talous- ja hallinnon omin voimin ilman ulkoistuksia. Vastuullamme ovat lakisääteinen ulkoinen laskenta tilinpäätöksineen ja siihen liittyvä sisäinen ja ulkoinen raportointi, osto- ja myyntilaskuihin liittyvät maksuliikenneasiat, sisäiseen laskentaan liittyvät ennusteet, vaihto-omaisuuden arvon seuranta ja raportointi sekä johdon ja liiketoiminnan tukeminen talouden näkökulmasta. Lisäksi vastuullamme ovat HR-asiat, palkanlaskenta, asiakasrekisterin ylläpito ja työsuojelu.
Millainen toimenkuva ja vastuualue sinulle olisi tarjolla? Työnkuvasi painopiste on aluksi ostolaskujen käsittely ja ostoreskontran hoito, asiakkaidemme maksuliikenteen seuranta ja maksumuistutukset, tilinpäätöksissä avustaminen ja palkanlaskenta (kk-palkat). Ostoreskontraan liittyen huolehdit ostolaskujen kierrätyksestä, kohdistamisesta ja tietojen tarkennuksista kirjauksineen. Olet mukana myös muissa tiimimme vastuualueen työtehtävissä ja toimintojemme kehittämisessä. Tavoitteemme on kehittää sinua talous- ja hallintotoimintojemme asiantuntijana, jotta sinulla olisi halutessasi mahdollisuus ottaa niistä muutaman vuoden päästä kokonaisvastuu.
Tehtävässä menestyäksesi sinulla tulee olla taloushallinnon koulutus (merkonomi tai tradenomi) tai työkokemuksen kautta hankittu vastaava osaaminen. Sinulla on aiempaa kokemusta maksuliikenteen hoidosta ja reskontrasta sekä avustavista kirjanpitotehtävistä. Aiempi palkanlaskentakokemus on eduksi. Tulet hyvin toimeen sekä suomen että englannin kielellä ja excel-taitosi ovat hyvällä tasolla. Olet tottunut käyttämään taloushallinnon järjestelmiä ja sinulla on kiinnostusta myös järjestelmien pienimuotoiseen kehittämiseen.
Työntekijänä olet tarkka, huolellinen ja järjestelmällinen. Pidät myös rutiiniluontoisista työtehtävistä ja hyvän paineensietokykysi avulla langat pysyvät käsissäsi muuttuvissakin tilanteissa. Tartut työtehtäviisi proaktiivisesti ja sinulla on hyvät yhteistyö- ja kommunikointitaidot. Sinulla on halua ja valmiuksia kehittyä taloushallinnon osaajana ja ottaa tulevaisuudessa laajempaa vastuuta niistä.
Meillä pääset työskentelevään pienessä, kivassa ja osaavassa työyhteisössä, jossa autamme toisiamme onnistumaan. Panostamme henkilöstöön ja haluamme luoda hyvinvoivan työyhteisön, joka tarjoaa myös kehittymisen mahdollisuuksia. Tartu siis tähän mahdollisuuteen ja esittele rohkeasti itsesi ja osaamisesi! Edistämme rekrytointia ketterästi emmekä käytä hakuaikoja.
Tiedustelut ja hakuohjeet:
Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikumppanimme Mentekin konsultti Jani Kallio numerossa 050 529 2715 tai jani.kallio@mentek.fi
Hae paikkaa ilmoituksessamme olevan linkin/painikkeen kautta. Ilmoitathan hakemuksesi yhteydessä myös alustavan palkkatoiveesi. Tervetuloa mukaan rekrytointiprosessiin!
Mentek Advisors on rekrytointi-, suorahaku- ja valmennuspalveluita tarjoava asiantuntijayritys, joka yhdistää osaajat ja yritykset sekä verkostot vaikuttavalla tavalla. Tarjoamme palveluitamme modernin teknologian tukemana kaikkialla Suomessa. Mentek tulee sanoista menestyksen tekijä. Yritysten ja yhteisöjen menestyksen takana on aina menestyksen tekijä, ihminen. Kun menestyksen tekijät rekrytoidaan heille soveltuviin ja merkityksellisiin työtehtäviin, toisiaan täydentäviin työyhteisöihin ja kannustavan johtamiseen piiriin, syntyy menestystarinoita. Mentekillä missiomme on mahdollistaa menestys auttamalla menestyksen tekijöitä ja yrityksiä löytämään toisensa sekä yhdistämään heidän päämääränsä yhteiseksi tulevaisuudeksi. Olemme tukena myös muutostilanteissa, kun yksilö tai yritys kohtaa haasteita. www.mentek.fi